Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מהירות מופרזת – נהג חדש – תיק 2888-09-18

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

מהירות מופרזת נהג חדש

לקוח משרדנו נהג חדש הואשם בעבירת מהירות מופרזת 159 קמ"ש במקום 90 קמ"ש בכביש הערבה לכיוון אילת. הלקוח טען כי לא נהג במהירות זו וכי הוא שומר על חוקי תעבורה בעת נהיגה. משרדנו גל מוטאי ושות' משרד עו"ד תעבורה אשר כל עורכי הדין בו הם אנשי משטרה בעברם ומומחים בתחום התעבורה, בדקו את חומר הראיות והתברר כי הניידת אשר הפעילה את מכשיר הדבורה ונסעה מכיוון דרום לצפון הבחינה ברכב שהגיע מולו מכיוון צפון לכיוון דרום החשוד נסיעה במהירות מופרזת של 159 קמ"ש במקום 90 קמ"ש.

השוטר עצר בצד הדרך וביצע פניית פרסה לכיוון דרום בכדי לנסוע אחרי הרכב החשוד ולדווח כנגדו. כמוכן התברר כי בעת ביצוע פניית הפרסה והתחלת נסיעה אחריו השוטר איבד קשר עין עם הרכב החשוד אך למרות זאת עצר את הרכב של לקוח של משרדנו ודיווח כנגדו על ביצוע העבירה.

איבוד קשר עין מטיל ספק כבד בדבר ביצוע העבירה על ידי הנהג החשוד ובייחוד לנוכח העובדה כי הנאשם מכחיש לחלוטין את ביצוע העבירה.

התביעה המשטרתית בתיק זה דרשה, 12 חודשי פסילה – קנס גבוה – 10 נקודות – טסט ותיאוריה מחדש.

לאחר ייצוג משרדנו התיק הסתיים בתקופת הפסילה המנהלית שכבר הנהג ריצה בטרם פנייתו אל משרדנו – סעיף האישום הוסב לתקנה מהירות לא סבירה – קנס – ביטול 10 נקודות – ביטול הדרישה לטסט ותיאוריה מחדש. 

חשוב מאד לשים לב כי נהג חדש המואשם במהירות מופרזת אם הוא קיבל רק קנס או נפסל עד 3 חודשים יידרש על ידי משרד הרישוי לתיאוריה מחדש ותחילת תקופת נהג חדש לשנתיים נוספות. או אם הוא נפסל מעל 3 חודשים יידרש לטסט ותיאוריה מחדש ותחילת תקופת נהג חדש לשנתיים נוספות. בית המשפט לתעבורה בשנים האחרונות נוהגים להחמיר עם נהג חדש העובר עבירות מסכנות חיים כגון, נהיגה בשכרות , נהיגה במהירות מופרזת , אי מתן זכו קדימה , רמזור אדום ועוד…….

במקרה זה הדרישה בוטלה כי סעיף האישום הוסב לתקנה 51 לת"ת כך הנקודות בוטלו לחלוטין וגם הדרישה להוצאת רישיון נהיגה מחדש.

משרדנו עורכי דין תעבורה גל מוטאי ושות' המורכב מעורכי דין שוטרים בעברם מתמחה בתחום זה ומצליח במרבית המקרים לשמור על רישיון הנהיגה של לקוחותינו. טל לייעוץ וייצוג: 050-2266882

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין