Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עורך דין תעבורה בחיפה

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

מצלמות מהירות

אכיפת עבירות תעבורה בחיפה ובצפון

בשנים האחרונות ברוב הכבישים באזור חיפה ובאיזור צפון הוצבו מצלמות אשר מטרתן לאכוף עבירות מהירות, עבירת רמזור אדום ועבירות פלאפון. ידוע כי אמינות ודיוק המצלמות באכיפת עבירות אילו מוטל בספק זאת לנוכח העבודה כי עורך דין לענייני תעבורה ניהל משפט תעבורה בעכו והצליח להוכיח את חוסר אמינות המצלמות וכי הן אינן עומדות בתקן הישראלי.

בדיון בבית המשפט לתעבורה בעכו שהתנהל בפני כבוד השופט יעקב בכר נקבע באופן חד משמעי כי המצלמות לאכיפת עבירת מהירות ורמזור אדום אינן עומדות בתקן בישראלי.

ידוע כי גם בחיפה ישנן מצלמות רבות אשר מוצבות במקומות כמו בכניסה למנהרות, בתוך המנהרות, ברחוב שמחה גולן, בדרך ההגנה , בשדרות ההסתדרות ועוד…..

משרד עורכי דין תעבורהגל מוטאי ושות' – משרד עו"ד לתעבורה המייצג נאשמים בחיפה ובצפון מנהל בימים אלה תיקים רבים בהגנה על נאשמים אשר קיבלו דוחות בגין מצלמות אילו. זאת בהתבסס על עיקרי הפסק הדין של כבוד השופט יעקב בכר.

חשוב לשים לב כי מכיוון שערכאה שקבעה שהמצלמות אינן תקינות היא ערכאה נמוכה, החלטתה אינה מחייבת את ערכאות שלום האחרות ובתי המשפט במקומות אחרים יכולים לקבוע החלטות אחרות. ולכן חשוב מאד בדוחות אלה לפנות לעו"ד תעבורה בחיפה זאת משום שעורכי דין מקומיים (שמומחים בתעבורה) מודעים לנקודות החולשה ובעיות שקיימות בהצבת המצלמות בצפון

המלצות שלנו לעניין דוחות מצלמה:

1. קיבלת דוח מצלמה ? שים לב כי לא עברו יותר מ – 4 חודשים מיום ביצוע העבירה אם כן, חלה התיישנות על העבירה ועליך לפנות לעורך דין תעבורה בחיפה כדי להביא לביטול הדוח. אם הדוח שקיבלת הוא מסוג קנס עליך להגיש בקשה להישפט ושוב מומלץ לפנות לעו"ד לענייני תעבורה ורצוי באיזור צפון על מנת להביא לביטול הדוח.

2. אם הגשת בקשה להישפט, המשטרה חייבת תוך שנה לשלוח אליך מועד משפט. אם המועד נשלח אליך לאחר שנה מיום הגשה הבקשה, חלה על העבירה התיישנות ודינה בטל.

3. קיבלת מספר דוחות? במקרה זה ישנה סכנה גדולה לרישיון הנהיגה שלך בשני המישורים : א. פסילה לתקופה ארוכה בבית המשפט. ב. לנוכח העובדה כי קיימות נקודות בצידן של העבירות, קיים סיכוי שמשרד הרישוי ישלול את רישיון הנהיגה שלך גם לתקופה הארוכה.

חשוב לדעת כי צבירה של 36 נקודות מביאה לפסילה של 3 חודשים וביצוע מבחן תיאוריה כדי לקבל רישיון נהיגה מחדש. צבירה של 72 נקודות מביאה לפסילת רישיון נהיגה של 9 חודשים וכדי לקבל רישיון נהיגה מחדש הנהג צריך לעבור טסט ותיאורה ובחינות של מכון הרפואי.

אם העבירות בוצעו בחיפה או באיזור צפון פניה לעורך דין תעבורה בחיפה או בכל איזור צפון יכולה לצמצם או למנוע נזקים אלה ברישיון הנהיגה שלכם.

משרד עורכי דין גל מוטאי ושות' – עורכי דין תעבורה בחיפה, מתמחה בתחום התעבורה ומורכב משוטרים בדימוס עם עשרות שנות ניסיון בהפעלת מכשירי האכיפה של משטרת ישראל כשוטרים, ובנוסף עוסקים כעורכי דין המייצגים בשנים האחרונות כסנגורים בכל הארץ. טל לייעוץ וייצוג בכל הארץ: 0502266882 –

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין