Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אכיפת עבירות תעבורה בצל מלחמת חרבות ברזל

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

מלחמת חרבות ברזל

בתאריך 07.10.2023 נפתחה מלחמת חרבות ברזל בגדה הדרומית ובו זמנית החלה מלחמה בעצמה נמוכה מול חיזבאללה בדרום לבנון . לכך השלכות על יכולתה של משטרת ישראל לעסוק באכיפת עבירות תעבורה וגם על דיונים בבתי המשפט בתיקי התעבורה, שנדון בהן במאמר זה.

השלכות מלחמת חרבות ברזל על אכיפת עבירות תעבורה:

כאמור פתיחת המלחמה בשתי החזיתות (הדרום והצפון) הביאה לידי כך שמשטרת ישראל נאלצה להקצות כוחות רבים לשמירה על הסדר הציבורי וביטחון הפנים ובכך האכיפה של כל עבירות התעבורה (פרט למצלמות א-3) ירדה באופן משמעותי.

במשך תקופה של כחודש וחצי כמעט ולא הייתה אכיפה של עבירות תעבורה ולאחרונה משטרת ישראל החלה שוב לחדש את האכיפה באופן משמעותי ולכן ראוי שתשימו לב לכך.

השלכות מלחמת חרבות ברזל על דיונים בבתי המשפט לתעבורה:

מיד עם פתיחת המלחמה כל הדיונים בבתי המשפט בוטלו עד לתאריך 05.12.2023. כל הדיונים שבוטלו נדחו וחשוב מאד שבמידה והיה לכם דיון בין התאריכים 07.10.2023 ל – 05.12.2023 תעקבו ותפנו למזכירות של בית המשפט על מנת להתעדכן במועד החדש ותוודאו הופעה בתאריך החדש כדי שחלילה לא תשפטו בהעדר.

שימו לב השלכות של משפט בהעדר לפעמים הן קשות ובלתי ניתנות לתיקון.!!!

משרד עו"ד גל מוטאי ושת' מוביל בארץ בתחום התעבורה. עורכי הדין במחלקת התעבורה כולם, תובעים, שוטרים, מדריכים בבית ספר לשוטרים, בוחנים, קציני משטרה בעברם עם ניסיון של עשרות שנים בתחום התעבורה.

נשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר מתחילת המקרה ועד סיומו עד לתוצאה הטובה ביותר.

טל לייעוץ וייצוג בכל הארץ: 050-2266882

אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי ואינו תחליף לייעוץ משפטי פרטני. כל הנוקט פעולה או נמנע מנקיטת פעולה לאור האמור לעיל עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו הבלעדית.

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין