Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תיק נהיגה בשכרות מס' 8748-07-19 (324 מיקרוגרם)

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

נהיגה בשכרות נהג צעיר

לקוח משרדנו (נהג צעיר) נעצר לבדיקה על ידי משטרת ישראל נבדק על ידי מכשיר הנשיפון ונמצאה כמות של 400 מיקרוגרם. השוטרים הודיעו לו שהוא חשוד בנהיגה בשכרות, ועליו להגיע איתם לתחנה להמשך בדיקות.

הנהג התלווה אליהם ונלקח בנייד משטרה לתחנה שם נבדק בדיקת מאפיינים שעבר אותם בהצלחה ולאחר מכן בדיקת ינשוף כשעה לאחר שנעצר. תוצאת בדיקת הינשוף הייתה 324 מיקרוגרם.

רישיונו ורכבו של הנהג נלקחו למשך 30 ימים והוגש נגדו כתב אישום בגין נהיגה בשכרות בכמות של 324 מיקרוגרם במקום 50 מיקרוגרם (נהג צעיר).

הנהג פנה למשרדנו וטען כי לא שתה אלכוהול בכמות הנטענת אלא כמות קטנה ביותר שאינה מביא אותו לידי נהיגה בשכרות וקיימת סבירות גבוהה שהשוטרים טעו בעבודתם.

לאחר שהלקוח נקלט במשרדנו, חומר הראיות צולם ונותח על ידי צוות מומחים שכולם אנשי משטרה בעברם (שוטרים, תובעים ומדריכים בבית ספר לשוטרים בעבר) התגלו כשלים מהותיים בעבודת השוטרים.

התברר שאכן מרגע עצירתו של השוטר, אף אחד לא השגיח על הנהג שלא אכל, לא שתה, לא עישן, לא הקיא ולא הכניס דבר מה לפיו או לאפו. כמוכן היו בעיות רבות הקשורות בזמנים ואופן הליווי שלו תחנת המשטרה.

התביעה של משטרת ישראל בתיק זה דרשה שנתיים פסילת רישיון נהיגה, קנס גבוה, פסילה על תנאי ומאסר על תנאי.

בייצוג מקצועי של משרדנו גל מוטאי ושות' התיק הסתיים בהמרת הסעיף לנהיגה תחת השפעת אלכוהול ושלושה חודשי פסילה בלבד .

במשרד עורכי דין גל מוטאי ושות' מחלקת התעבורה מורכבת מעורכי דין שכולם שוטרים בעברים ושירתו במשטרת ישראל עשרות שנים בתפקידים שונים בתחום התעבורה. נשמח להעניק לכם את הייצוג הטוב והמקצועי ביותר.

טלפון לייעוץ מידי : 050-2266882 0523397915
גל מוטאי ושות' עורכי דין תעבורה

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין