Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

עורך דין תעבורה בחיפה

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

עורך דין תעבורה בחיפה

מדוע כאשר נעברה עבירה באיזור חיפה כדאי לפנות לעו"ד תעבורה מומחה בחיפה? 

לעורך דין תעבורה בחיפה יש היכרות מעמיקה עם העיר כולה, הוא יודע מהן הבעיות שקשורות בתמרורים, הוא יכול בקלות להגיע לזירת העבירה ולבחון אותה. להיכרות של עורך תעבורה עם אזור שבו לכאורה בוצעה העבירה יכולה להיות השפעה מכרעת על גורל התיק כולו.

לעורך דין תעבורה בחיפה יש הכרות עם כל המערכות המשפט והמשטרה באזור והוא מאד נגיש וקרוב אליהם ובקלות יכול להגיע לכל מקום. כאשר העורך דין קרוב למערכות אלו והוא יכול להגיע אליהם בפרקי זמן קצרים יש לכך השלכות על עלות הטיפול בתיק ובהכרח גובה השכ"ט יהיה נמוך יותר מאשר פניה לעורך דין באזור אחר.

המאמר הקודם התמקד בעניין המצלמות אולם חשוב לזכור כי משטרת ישראל מבצעת אכיפה באזור חיפה לא רק את עבירת מהירות באמצעות מצלמות אלא גם באמצעות נוכחות פיזית של שוטרים. במאמר זה ננסה להבהיר את המקומות שמשטרת ישראל מתמקמת בהם ואת העבירות שהם אוכפים.

אכיפת עבירת נהיגה בשכרות באזור חיפה

משטרת ישראל לצורך אכיפת עבירת נהיגה בשכרות מתמקמת לרוב ביציאה מהפאבים, אולמות ואזורי הבילוי. מעבר לכך המשטרה מציב מחסומים באסור העיר, רחוב נתנזון, רחוב העצמאות וכניסה לכביש 22 מכיוון רחוב העצמאות. כמוכן באזור הקריות האכיפה של עבירת נהיגה בשכרות ממוקדת באזורי הבילוי בחלוצי התעשיה ואח"י אילת.

מדוע חשוב לפנות לייעוץ מידי לעורך דין תעבורה בחיפה במקרה זה?

במקרה זה יש חשיבות גדולה לזמינות של העורך דין מבחינת תקשורת בטלפון ומבחינת יכולתו להגיע לזירת העבירה. עורך דין תעבורה בחיפה יכול בקלות להגיע לזירת העבירה ולתת ייעוץ וייצוג לנהג החשוד בביצוע העבירה.

אכיפת עבירות מהירות באזור חיפה

משטרת ישראל מבצעת אכיפה של עבירות מהירות באמצעות מכשיר הממל"ז לרוב באזורים הבאים:

דרך ההגנה – שמחה גולן – שדרות אבא חושי – דרך בר יהודה – כביש 22 – דרך זבולון בקרית אתא – שדרות ורבורג בקרית חיים – דרך עכו.

כאשר הנהג עבר עבירת מהירות בדרך עירונית מעל 40 קמ"ש מעל המהירות המותרת, הנהג מוזמן לקצין משטרה לתחנת חיפה או מתנ"א בבר יהודה 18, לצורך פסילת רישיונו למשך 30 ימים והנהג מקבל הזמנה לדין לבית המשפט תעבורה בחיפה.

מדוע חשוב לפנות לייצוג עו"ד תעבורה בחיפה במקרה זה?

עו"ד תעבורה בחיפה מכיר היטב את המקומות שבהם שוטרים מתמקמים יודע מהם הכשלים באכיפה באזורים אלה ויכול לתת לכם ייצוג הולם מהיר ויעיל מול משטרת ישראל ובית המשפט בחיפה.

אכיפת עבירות רמזור אדום בחיפה

עבירת אי ציות לאור אדום ברמזור גורמת לתאונות דרכים קשות וקטלניות ומשטרת ישראל על פי המדיניות שלה נותנת עדיפות לאכיפת עבירות אלו.

משטרת ישראל בחיפה לצורך אכיפת עבירת רמזור אדום ממקמת שוטרים לרוב בצמתים הבאים:

צומת העצמאות בן גוריון – העצמאות כיאט – העצמאות יד לבנים – רמזורים ברחוב העצמאות – רמזורים ברחוב הרצל – צומת לב המרץ – רמזורים בדרך ההגנה – רמזורים בשדרות ההסתדרות – רמזורים בדרך עכו.

לעו"ד דין תעבורה בחיפה קיימת קרבה ונגישות למקומות אלה ויכולת לבחון את הזירה ואת תקינות הרמזורים לכן מומלץ לפנות למשרד עורכי דין בחיפה כדי לקבל ייעוץ וייצוג מקצועי.

אכיפת עבירת אי מתן זכות קדימה במעבר חציה באזור חיפה

משטרת ישראל שמה דגש על אכיפת עבירות חמורות שמסכנות חיי אדם. במסגרת מימוש מדיניות זו משטרת ישראל באזור חיפה מבצעת אכיפה מאסיבית של עבירות אי מתן זכות קדימה להלכי רגל במקומות המועדים לפורענות.

משטרת ישראל לצורך אכיפת עבירת אי מתן זכות קדימה במעבר חציה ממקמת שוטרים לרוב במקומות הבאים בחיפה

מעברי חציה ברחוב העצמאות – מעברי חציה ברחובות הרצל והחלוץ – מעברי חציה באזור כרמל בשדרות הנשיא – מעברי חציה ברחוב אח"י אילת – מעברי חצי באזור נוה שאנן – מעברי חציה הסמוכים לבתי הספר .

לפניה לעו"ד דין תעבורה בחיפה קיימת עדיפות משום קרבה ונגישות למקומות אלה ויכולת לבחון את הזירה ואת תקינות הצבת התמרורים וסימוני מעברי חציה לכן מומלץ לפנות למשרד עורכי דין בחיפה כדי לקבל ייעוץ וייצוג מקצועי.

אכיפת עבירות מטען בחיפה

משטרת ישראל בין יתר העבירות במסגרת האכיפה מתמקדת גם בעבירות של מטענים ותקינות של משאיות.

לצורך אכיפת עבירות אלו משטרת ישראל באזור חיפה לרוב מתמקמת במקומות הבאים

אזור רחוב העצמאות – אזור כביש 58, אזור התעשיה – חלוצי התעשיה – אזור כביש 22 – דרך ההגנה.

פרטים על משרדנו

הסניף המרכזי של משרד עורכי דין תעבורה גל מוטאי ושות' ממוקם בחיפה ברחוב נתזון 28 – עורכי הדין במשרד בעלי עשרות שנות ניסיון גם במשטרת ישראל כשוטרים, בוחנים, מדריכים בבית הספר לשוטרים וכתובעים ומאז שנת 2011 כסנגורים בתחום התעבורה בכל הארץ. משרד עורכי דין תעבורה גל מוטאי ושות' מייצג בתחום התעבורה בכל הארץ – הטלפון 050-2266882 זמין עבורכם לייעוץ וייצוג 24 שעות ביממה.

אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי ואינו תחליף לייעוץ משפטי פרטני. כל הנוקט פעולה או נמנע מנקיטת פעולה לאור האמור לעיל עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו הבלעדית.

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין