Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תיק נהיגה בשכרות (סירוב להיבדק) מס' 4208-01-20

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

נהיגה בשכרות

לקוח פנה למשרדנו עם כתב אישום של נהיגה בשכרות עקב סירוב להיבדק. בתחקור שבוצע לנהג במשרדנו התברר כי הנהג סובל בעיות בריאותיות והבהיר את העניין מיד לשוטרים. הוא ביקש מהשוטרים לקחת אותו לבדיקת דם והבהיר כי אין לו בעיה לבצע בדיקת דם.

הלקוח טען כי הוא אדם נורמטיבי לחלוטין והסכים לכל הבדיקות ששוטרים דרשו אולם בשל בעיית בריאות לא הצליח להשלים את בדיקת הינשוף.

הלקוח התקבל במשרדנו ולאחר בדיקת חומר הראיות על ידי צוות מומחים במשרדנו התבררו כשלים רבים כגון חוסר התייחסות מוחלטת לטענת הנהג בדבר בעיית בריאות, ממנה הוא סובל, ועוד כשלים נוספים.
התביעה המשטרתית במקרה זה דרשה שנתיים פסילת רישיון נהיגה כנדרש בחוק (פסילת מינימום), קנס ופסילה על תנאי.

בניהול התיק על ידי משרדנו התוצאה שהתקבלה : הסבת סעיף האישום מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעה. 3 חודשי פסילת רישיון נהיגה + קנס 800 ₪ + פסילה על תנאי.

משרד עורכי דין גל מוטאי ושות' עו"ד דין תעבורה, מתמחה בתחום התעבורה ומורכב משוטרים בדימוס עם עשרות שנות ניסיון בהפעלת מכשירי האכיפה של משטרת ישראל כשוטרים,  ובנוסף עוסקים כעורכי דין המייצגים בשנים האחרונות כסנגורים בכל הארץ. טל לייעוץ וייצוג בכל הארץ: 0502266882 –

אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי ואינו תחליף לייעוץ משפטי פרטני. כל הנוקט פעולה או נמנע מנקיטת פעולה לאור האמור לעיל עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו הבלעדית.

למידע נוסף בנושא נהיגה בשכרות => המדריך השלם לנהג החשוד בנהיגה בשכרות

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין