Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

גל מוטאי ושות' - משרד עורכי דין

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

נהיגה בשכרות – ביטול כתב אישום – תיק 4468-10-13

קיבלת דוח קנס או הזמנה למשפט? יש לך צורך בייצוג עורך דין או ביטול נקודות?

נא למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

נהיגה בשכגרות - ביטול כתב אישום

לקוח משרדנו הואשם בעבירת נהיגה בשכרות 840 מיקרוגרם של אלכוהול בחיפה אזור חלוצי התעשיה. הלקוח טען כי לא נהג כלל ברכב, ושהשוטרים פנו אליו בעת ששהה מחוץ לרכב והמתין לחברו. גל מוטאי ושות' משרד עורכי דין תעבורה אשר כל עורכי הדין בה הם שוטרים, בוחני תנועה, תובעי משטרה בעברם ומומחים בתחום התעבורה, בדקו את חומר הראיות והתברר כי חומר הראיות תומך בגרסת הנאשם, ואכן אין בחומר הראיות שום ראיה שמצביעה על כך כי הנהג נעצר בעת נהיגה או נראה נוהג על ידי השוטרים.

כשלים נוספים בתיק

כמו כן נמצאו כשלים רבים בחמור הראיות כגון אי הודעה על איסורים של שתיה, אכילה, עישון ועוד ואי השגחה שאכן הנהג לא ביצע אחד מאלה לפני בדיקת הינשוף. אי החלפת פיה בעת ביצוע בדיקת הינשוף ועוד..

התביעה המשטרתית דרשה ענישה מחמירה , 36 חודשי פסילה – קנס גבוה – 10 נקודות – ענוש מאסר בפועל – ביצוע מבחנים של תיאוריה וטסט מחדש ובחינות של המכון הרפואי לקבל רישיון מחדש.

תוצאת המשפט 

  1. ביטול פסילה והשבת מנהלית.
  2. ביטול כתב האישום בגין נהיגה בשכרות.
  3. ביטול דרישות פסילה ומאסר בפועל.
  4. ביטול הדרישה להוציא רישיון מחדש.
  5. ביטול 10 נקודות.

מדוע חשוב לפנות לעו"ד תעבורה לייעוץ

חשוב לשים לב, נהג המואשם בנהיגה בשכרות בכמות של 840 מיקרוגרם צפוי לענישה מחמירה בדמות של פסילת רישיון נהיגה למשך שנים ותקופת מאסר בפועל. כמו כן לאחר ריצוי העונש הנהג צפוי להידרש על ידי משרד הרישוי לבצע טסט ותיאוריה מחדש ולעבור מבחנים של מכון הרפואי לבטיחות בדרכים כדי לבחון את אישיותו ואת רמת מסוכנותו של הנהג הנאשם.

בתי המשפט לתעבורה לאחרונה בציווי של בית המשפט העליון נוהגים להחמיר בענישה של נהגים המואשמים בנהיגה בשכרות בייחוד בכמויות גבוהות כגון מקרה זה, זאת לנוכח הסיכון הכרוך בביצוע עבירה זו.

פניה לעורך דין תעבורה במקרים אלה, הכרחית זאת משום שהדרישה לענישה היא מחמירה וישנם מקרים רבים שכתבי אישום מוגשים בטעות או בניגוד לחוק או באופן לא צודק. פניה לעורך דין תעבורה מומחה במקרים אלה יכולה להביא לגילוי האמת, לביטול כתב האישום או להקלה משמעותית בענישה.

משרד עורכי דין תעבורה גל מוטאי ושות' המורכב מעורכי דין אנשי משטרה בעבר אשר עסקו בתחום זה עשרות שנים כמרצים, בוחני תנועה, שוטרי תנועה, ותובעי תעבורה. המשרד מתמחה בתחום התעבורה ומצליח במרבית המקרים לשמור על רישיון הנהיגה של לקוחותינו.

טל לייעוץ וייצוג: 050-2266882

אהבתם? שתפו לחברים!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף באימייל
שיתוף בלינקדאין